Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Χρήση υπολογιστή για μικρούς και μεγάλους

Η παρακάτω διαδραστική εικόνα αποτελεί μια πρόταση για μάθημα στην σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία για την ενότητα "χρήση υπολογιστή" για την Α και Β Δημοτικού. Πατήστε με τη σειρά τα διαδραστικά στοιχεία της εικόνας και κάντε τις δραστηριότητες που αναφέρονται


Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Το ποντίκι του υπολογιστή- το μικρό βιβλίο και φύλλα εργασίας

Δείτε το μικρό βιβλίο για το ποντίκι του υπολογιστή. Αφού το διαβάσετε, δείτε τι μας λέει ο δείκτης του ποντικιού και κάντε τα φύλλα εργασίας

το ποντίκι του υπολογιστή
Μία αφίσα για τον δείκτη του ποντικού μας όταν εργαζόμαστε στον υπολογιστή

Στο παρακάτω φύλλο εργασίας ένωσε τα εικονίδια του δείκτη με τις ενέργειές του. Μη ξεχάσεις να γράψεις το όνομα, επίθετο και ημερομηνία στα πλαίσια. Στο τέλος, πάτησε Finish και στείλε την εργασία σου σε εμένα με email



Μια διαδραστική εικόνα για το ποντίκι του υπολογιστή

Κάντε κλικ πάνω στα σημεία του + για να δείτε περισσότερα για το ποντίκι


Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

παίζουμε ένα παιχνίδι;

Ένα διαδικτυακό παιχνίδι σχετικά με τις συσκευές του υπολογιστή. Πόσο γρήγορα μπορείς να τις αναγνωρίσεις;
Πάτησε εδώ για να παίξεις. Μη ξεχάσεις να δώσεις σωστά το όνομά σου. Κάθε φορά που απαντάς σε μια ερώτηση σου εμφανίζει σε ποια θέση είσαι στη βαθμολογία. Θα πρέπει να πατάς next για να πηγαίνεις στην επόμενη ερώτηση! 

Σάββατο 2 Μαΐου 2020

Περιγράφω τον εαυτό μου

Μια ενότητα όπου μπορούμε να αξιοποιήσουμε διάφορα εργαλεία όπως εννοιολογικούς χάρτες, δημιουργία avatar και εισαγωγή κειμένου. 

Οι μαθητές αρχικά παρατηρούν έναν εννοιολογικό χάρτη για την περιγραφή ενός ατόμου όπως το παρακάτω. (10ο Δημοτικό σχολείο Καλαμάτας- εικόνα)


Στη συνέχεια δημιουργούν τον δικό τους εννοιολογικό χάρτη αξιοποιώντας είτε τη ζωγραφική των windows, είτε μια Online ζωγραφική όπως το https://jspaint.app/  ή κάποιο άλλο πρόγραμμα δημιουργίας εννοιολογικών χαρτών όπως το https://bubbl.us/  το οποίο δεν απαιτεί εγγραφή. Επιπλέον, υπάρχει από το φωτόδεντρο μια εφαρμογή για δημιουργία εννοιολογικού χάρτη που θα το βρείτε εδώ.


Μπορούμε να πάρουμε τους χάρτες των παιδιών και να δημιουργήσουμε μια ψηφιακή αφίσα.

Η εφαρμογή https://www.cartoonize.net/avatar.htm είναι ένας αρκετά εύκολος τρόπος για να δημιουργήσουν το avatar τους επιλέγοντας από τις κατηγορίες. Υπάρχει δυνατότητα να κατεβάσουν την εικόνα τους.


Επιπλέον υπάρχει και το https://avatarmaker.net/create-avatar που λειτουργεί με την ίδια λογική

Στη συνέχεια, οι μαθητές γράφουν κείμενο παρουσιάζοντας τον εαυτό τους σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα που δημιούργησαν. Εγώ επέλεξα μια φόρμα εισαγωγής της google που τους βολεύει ιδιαίτερα καθώς έχω απευθείας πρόσβαση στις απαντήσεις τους. Δείτε την εδώ

Επίσης, έχω δημιουργήσει και έναν κειμενογράφο από τα αντικείμενα του e-content το οποίο μπορούν να το αποθηκεύσουν σε μορφή κειμένου και να το αποστείλουν.

Τέλος, μπορούν να εισάγουν τις πληροφορίες τους σε ένα έτοιμο φύλλο εργασίας.

Σε αυτό το φύλλο εργασίας θα πρέπει να εισάγετε επιγραμματικά, με μερικές λέξεις, λίγα λόγια για εσάς μέσα στα πλαίσια. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια αυτών, γράψτε 2-3 παραγράφους για τον εαυτό σας και περιγράψτε τον. Στο τέλος, πατήστε το finish και στείλτε την απάντηση στο email μου. Δώστε τα στοιχεία σας και το email μου και πατήστε αποστολή για να δω τις απαντήσεις σας


Δημιουργώ με τον κειμενογράφο- ένα ηλεκτρονικό βιβλίο

Διαβάστε το ηλεκτρονικό μου βιβλίο σχετικά με το πληκτρολόγιο, τον κειμενογράφο Microsoft Word, μορφοποίηση χαρακτήρων και παραγράφου, αντιγραφή και μετακίνηση. Μπορείτε να το εκτυπώσετε

Ενότητα: Εισαγωγή στον κειμενογράφο