Δείτε μια ανάρτηση σχετικά με τους Τρεις Ιεράρχες με βίντεο, παρουσιάσεις και κουίζ εδώ
Το παρακάτω ψηφιακό επιτραπέζιο περιέχει ερωτήσεις σχετικά με τους Τρεις Ιεράρχες καθώς και ένα βίντεο που μπορούν να δούνε τα παιδιά
Το ιστολόγιο αυτό είναι μια προσπάθεια επικοινωνίας με άλλους εκπαιδευτικούς πληροφορικής σχετικά με το μάθημα των ΤΠΕ στο δημοτικό αλλά και με τους μαθητές όπου μπορούν να κατεβάσουν υλικό για το μάθημα του σχολείου.
Δείτε μια ανάρτηση σχετικά με τους Τρεις Ιεράρχες με βίντεο, παρουσιάσεις και κουίζ εδώ
Το παρακάτω ψηφιακό επιτραπέζιο περιέχει ερωτήσεις σχετικά με τους Τρεις Ιεράρχες καθώς και ένα βίντεο που μπορούν να δούνε τα παιδιά
Βοήθησε τον Άγιο Βασίλη να μαζέψει τα δώρα δημιουργώντας τον αλγόριθμο με τις εντολές που θα τον οδηγήσουν στο δώρο, αποφεύγοντας τα καλικαντζαράκια.
Στην παρακάτω διαδραστική παρουσιάση οι μαθητές εξασκούνται στο ποντίκι του υπολογιστή, στο αριστερό κλικ, στο σύρε και απόθεσε και στο κούνημα του ποντικού.
ScratchJr
Το ScratchJr είναι μια εισαγωγική γλώσσα προγραμματισμού που επιτρέπει στα μικρά παιδιά (ηλικίας 5 ετών και άνω) να δημιουργήσουν τις δικές τους διαδραστικές ιστορίες και παιχνίδια. Τα παιδιά συνδυάζουν γραφικά μπλοκ εντολών για να κάνουν τους χαρακτήρες να κινούνται, να πηδούν, να χορεύουν και να τραγουδούν. Μπορούν να τροποποιήσουν χαρακτήρες στο πρόγραμμα επεξεργασίας χρωμάτων, να προσθέσουν τις δικές τους φωνές και ήχους, ακόμη και να εισαγάγουν φωτογραφίες τους - και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν τα μπλοκ προγραμματισμού για να κάνουν τους χαρακτήρες τους να ζωντανεύουν.
Μπορούμε να κατεβάσουμε την εφαρμογή σε τάμπλετ από το GooglePlay/AppStore ή σε ηλεκτρονική υπολογιστή από τον σύνδεσμο εδώ: https://jfo8000.github.io/ScratchJr-Desktop/
Σε περίπτωση που έχετε εγκατεστημένο στον υπολογιστή/laptop σας Λειτουργικό Σύστημα Windows 7 κατεβάστε το αρχείο εγκατάστασης από εδώ:
https://github.com/jfo8000/ScratchJr-Desktop/releases/download/v1.3.2/ScratchJr-1.3.2.Setup-ia32.exe
Εντοπίστε την εικόνα του Scratch Jr και πατήστε επάνω της για να ξεκινήσει
Το περιβάλλον του Scratch
Σε αυτή τη δραστηριότητα χωρίς υπολογιστή, θα κωδικοποιήσουμε ένα μήνυμα σε κώδικα Μορς για τους φίλους μας στο πρόγραμμα eTwinning
code4all: cw22-xucMh
Activity one - Morse code
Online translator: https://morsecode.world/international/translator.html
https://morsecode.world/international/morse.html
https://morsecode.world/international/morse2.html
watch:
history and how does Morse code work (suitable for
older studnets): 3:29
https://www.youtube.com/watch?v=iy8BaMs_JuI&ab_channel=ConcerningReality
See and hear the morse code alphabet: 1:00
https://www.youtube.com/watch?v=_J8YcQETyTw&ab_channel=DaveHimslef
Invention of Morse code (cartoon): 4:24
https://www.youtube.com/watch?v=ORIDAmGf_yQ&ab_channel=PeekabooKidz
Όπως κάθε γράμμα οποιασδήποτε αλφάβητου αντιστοιχίζεται με
έναν ήχο έτσι ισχύει και για τον κώδικα Μορς. Για την εκμάθηση του κώδικα Μορς,
συνιστάται να μην προσπαθείτε να θυμάστε τελείες και παύλες, αλλά να θυμάστε
τους ήχους του κώδικα Μορς. Εάν η διάρκεια μιας κουκκίδας ληφθεί ως μία μονάδα,
τότε η διάρκεια μιας παύλας είναι τρεις μονάδες. Ο χώρος μεταξύ των στοιχείων
ενός χαρακτήρα είναι μία μονάδα, μεταξύ των χαρακτήρων είναι τρεις μονάδες και
μεταξύ των λέξεων επτά μονάδες (δείτε περισσότερα σχετικά με τον χρονισμό του
κώδικα Μορς).
Προσπαθήστε να γράψετε το όνομά σας ή όποιο άλλο μήνυμα θέλετε να στείλουμε στους φίλους μας
Σε αυτή την προσομοίωση οι μαθητές θα φτιάξουν το πρόγραμμά τους, μια ακολουθία από εντολές ώστε να οδηγήσουν το beebot στην κυψέλη του