Σε αυτό το παιχνίδι- κουίζ, επίλεξε τον σωστό χαρακτήρα, ανάλογα με τις οδηγίες που δίνονται
Το ιστολόγιο αυτό είναι μια προσπάθεια επικοινωνίας με άλλους εκπαιδευτικούς πληροφορικής σχετικά με το μάθημα των ΤΠΕ στο δημοτικό αλλά και με τους μαθητές όπου μπορούν να κατεβάσουν υλικό για το μάθημα του σχολείου.
Τετάρτη 25 Αυγούστου 2021
Το επιτραπέζιο παιχνίδι "Μάντεψε ποιος" γίνεται ψηφιακό
Δείτε αναλυτικά τις κατηγορίες για την εμφάνιση των χαρακτήρων και παίξτε με τον φίλο ή τον συμμαθητή σας.
Παρασκευή 18 Ιουνίου 2021
Toy story mission- παιχνίδια και κουίζ για γεωγραφία, πληροφορική, μαθηματικά
Αυτό το genially περιέχει ερωτήσεις σχετικά με γεωγραφία, πληροφορική και μαθηματικά και είναι ιδανικό για μαθητές Δ' τάξης και πάνω.
Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021
Η μάχη των ερωτήσεων
Αυτό το escape room που έφτιαξα στο genially, περιέχει 4 αποστολές με ερωτήσεις μαθηματικών, μοτίβων και πληροφορικής. Σε κάθε αποστολή εμφανίζεται ένας κωδικός. Ο 4ψήφιος κωδικός ολοκληρώνει την αποστολή.
Αυτόματο φωτιστικό με arduino
Με τους μαθητές μου, της Ε' και Στ' τάξης του δημοτικού σχολείου Διόνυσου Βοιωτίας, δημιουργήσαμε ένα αυτόματο φωτιστικό που ανάβει όταν υπάρχει σκοτάδι ή λίγο φως. Χρησιμοποιήσαμε μια φωτοαντίσταση για να μετράει την ποσότητα του φωτός και ένα led. Στη συνέχεια, οι μαθητές το προγραμματίσανε στο περιβάλλον του ardublock ώστε να φωτίζει το led όταν υπάρχει λίγο φως και να κλείνει το led αν υπάρχει αρκετό φως. Έτσι έχουμε και εξοικονόμηση ενέργειας!
Αυτόματο άνοιγμα κάδου με arduino
Με τους μαθητές μου, της Ε' και Στ' τάξης του δημοτικού σχολείου Διόνυσου Βοιωτίας, δημιουργήσαμε ένα κάδο από ένα χαρτόκουτο όπου συνδέσαμε πάνω του ένα υπερηχητικό αισθητήρα (για ανίχνευση απόστασης από εμπόδιο) και έναν σερβκινητήρα (για να ανοίγει και να κλείνει το καπάκι). Στη συνέχεια, οι μαθητές το προγραμματίσανε στο περιβάλλον του ardublock ώστε να ανοίγει και να κλείνει το καπάκι ανάλογα αν υπάρχει ή όχι κάποιος μπροστά που θέλει να πετάξει κάτι μέσα στον κάδο.
Τρίτη 15 Ιουνίου 2021
Ένα εκπαιδευτικό escape room με αποστολές
Σε αυτή την εφαρμογή genially θα πρέπει να ολοκληρώσεις 4 αποστολές ελέγχοντας τις γνώσεις σου. Περιλαμβάνει ερωτήσεις μαθηματικών, παρατηρητικότητας, πληροφορικής και μοτίβων. Σε κάθε αποστολή θα μαθαίνεις έναν αριθμό και με τους 4 αυτούς αριθμούς θα έχεις τον 4ψήφιο κωδικό που ξεκλειδώνει το παιχνίδι για να το ολοκληρώσεις.