Βίντεο της Unicef για την ανάγκη σωστής χρήσης της μάσκας
Πως Φοράμε Σωστά την Μάσκα Προστασίας
Φοράμε τη μάσκα μας για να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και τους φίλους μας
Το ιστολόγιο αυτό είναι μια προσπάθεια επικοινωνίας με άλλους εκπαιδευτικούς πληροφορικής σχετικά με το μάθημα των ΤΠΕ στο δημοτικό αλλά και με τους μαθητές όπου μπορούν να κατεβάσουν υλικό για το μάθημα του σχολείου.
Βίντεο της Unicef για την ανάγκη σωστής χρήσης της μάσκας
Πως Φοράμε Σωστά την Μάσκα Προστασίας
Φοράμε τη μάσκα μας για να προστατεύσουμε τον εαυτό μας και τους φίλους μας
Στο συγκεκριμένο παιχνίδι- πρόκληση, ο Cody Roby βρίσκεται σε ένα αρχικό σημείο που διαλέγει κάποιος άλλος παίκτης. Θα πρέπει ο μαθητής να τραβήξει τρεις από τις cody roby κάρτες και να χρησιμοποιεί- κατεβάζει μια από αυτές ώστε να μετακινεί τον Roby μπροστά, δεξιά ή αριστερά. Κάθε φορά που θα αλλάζει αυτός θέση- πλαίσιο θα τοποθετεί ένα γκρι πλαίσιο στην προηγούμενή του θέση και παίρνει μια νέα κάρτα. Στόχος είναι να επιλέξει τις σωστές κάρτες που θα κατεβάσει ώστε να γεμίσει όλη την πίστα με τα γκρι πλαίσια και να μη ξεμείνει από κάρτες. Μπορούν να παίξουν οι μαθητές σε ομάδες, ο κάθε μαθητής με το σετ καρτών του και οι άλλοι μαθητές να επιβλέπουν την τήρηση των κανόνων και τη σωστή μετακίνηση του Roby.
Για να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε τις κάρτες και την πίστα πατήστε εδώ. Θα πρέπει να εκτυπώσετε περισσότερα γκρι πλαίσια, όσα είναι τα κουτάκια της πίστας. Καλό είναι να εκτυπώσετε τις κάρτες σε πιο χοντρό χαρτί ή αν είναι στο κανονικό Α4 που εκτυπώνουμε μπορείτε να τις πλαστικοποιήσετε. Μπορείτε να πλαστικοποιήσετε την πίστα, τα Cody Roby αλλά όχι το κουτί γιατί δεν θα μπορείτε να το συναρμολογήσετε.
Ο κωδικός Codeweek4all είναι cw20-tFT40. Χρησιμοποιήστε τον στην εκδήλωσή σας και ας ενώσουμε τις εκδηλώσεις μας και φέτος!
Μπορείτε να δείτε το βίντεο από το παιχνίδι στο παρακάτω βίντεο
Για να συναρμολογήσετε το σετ μπορείτε να δείτε το παρακάτω βίντεο
Εδώ και πολύ καιρό ήθελα να ασχοληθούμε με τους μαθητές μου με την ψηφιακή αφήγηση. Το κατάφερα τελικά εν μέσω καραντίνας, με διαδικτυακά μαθήματα και με την Δ' τάξη. Ορισμένοι μαθητές δημιούργησαν το δικό τους ψηφιακό παραμύθι και με εξέπληξαν θετικά με τις δημιουργίες τους.
Η αφήγηση ή αλλιώς storytelling είναι η τέχνη της διήγησης ιστοριών σε ένα κοινό-ακροατήριο, με στόχο τη μεταβίβαση σημαντικών μηνυμάτων.Η πρόοδος που πραγματοποιείται τα τελευταία χρόνια στον τομέα της τεχνολογίας δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστο τον τομέα της αφήγησης. Η εξέλιξη που έχει πραγματοποιηθεί στο ίντερνετ τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο δόμησης και οργάνωσης πληθώρας πληροφοριών, γεγονός που έχει επιπτώσεις τόσο σε κοινωνικό όσο και επιστημονικό επίπεδο. Στην εποχή του Web 2.0 οι χρήστες δεν είναι απλοί καταναλωτές της διαθέσιμης πληροφορίας, αλλά έχουν τη δυνατότητα να δημοσιεύουν υλικό στο διαδίκτυο, να επεξεργάζονται τις διαθέσιμες πληροφορίες και να συμμετέχουν στο σχολιασμό αλλά και τη μετάδοση αυτών. Η τεχνολογική πρόοδος όταν εφαρμόζεται κατάλληλα, μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την εκπαιδευτική αποτελεσματικότητα της στρατηγικής της αφήγησης.
Μετά από έρευνα σε διάφορα λογισμικά ψηφιακής αφήγησης κατέληξα στο online λογισμικό https://www.storyjumper.com/. Το βρήκα πιο απλό στη χρήση από τα υπόλοιπα και δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να δημιουργήσουν τις τάξεις τους, να εισάγουν οι ίδιοι τους μαθητές τους και να τους δώσουν usernames.
Σας δίνω οδηγίες για τη σύνδεση των μαθητών στην εφαρμογή και οδηγίες για τη δημιουργία του ψηφιακού βιβλίου. Μπορείτε να τις δείτε εδώ
Εγώ έχω δημιουργήσει ένα ψηφιακό βιβλίο σχετικά με το πληκτρολόγιο του υπολογιστή όπου μπορεί κανείς να μάθει πώς χρησιμοποιούμε σωστά το πληκτρολόγιο.
Η παρουσίαση αφορά το εκπαιδευτικό σενάριο για το μάθημα της γλώσσας Γ' Δημοτικού για την ενότητα "Τα ταξίδια του παππού- συνέχεια" που δημιουργήσαμε με τη δασκάλα και φίλη, Μαρίνα Μουστάκα, και παρουσιάσαμε στην τηλεημερίδα του ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας, το Σάββατο 23/5.