Μια ενότητα όπου μπορούμε να αξιοποιήσουμε διάφορα εργαλεία όπως εννοιολογικούς χάρτες, δημιουργία avatar και εισαγωγή κειμένου.
Οι μαθητές αρχικά παρατηρούν έναν εννοιολογικό χάρτη για την περιγραφή ενός ατόμου όπως το παρακάτω. (10ο Δημοτικό σχολείο Καλαμάτας- εικόνα)
Στη συνέχεια δημιουργούν τον δικό τους εννοιολογικό χάρτη αξιοποιώντας είτε τη ζωγραφική των windows, είτε μια Online ζωγραφική όπως το https://jspaint.app/ ή κάποιο άλλο πρόγραμμα δημιουργίας εννοιολογικών χαρτών όπως το https://bubbl.us/ το οποίο δεν απαιτεί εγγραφή. Επιπλέον, υπάρχει από το φωτόδεντρο μια εφαρμογή για δημιουργία εννοιολογικού χάρτη που θα το βρείτε εδώ.
Μπορούμε να πάρουμε τους χάρτες των παιδιών και να δημιουργήσουμε μια ψηφιακή αφίσα.
Η εφαρμογή https://www.cartoonize.net/avatar.htm είναι ένας αρκετά εύκολος τρόπος για να δημιουργήσουν το avatar τους επιλέγοντας από τις κατηγορίες. Υπάρχει δυνατότητα να κατεβάσουν την εικόνα τους.
Επιπλέον υπάρχει και το
https://avatarmaker.net/create-avatar που λειτουργεί με την ίδια λογική
Στη συνέχεια, οι μαθητές γράφουν κείμενο παρουσιάζοντας τον εαυτό τους σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα που δημιούργησαν. Εγώ επέλεξα μια φόρμα εισαγωγής της google που τους βολεύει ιδιαίτερα καθώς έχω απευθείας πρόσβαση στις απαντήσεις τους. Δείτε την εδώ
Επίσης, έχω δημιουργήσει και έναν κειμενογράφο από τα αντικείμενα του e-content το οποίο μπορούν να το αποθηκεύσουν σε μορφή κειμένου και να το αποστείλουν.
Τέλος, μπορούν να εισάγουν τις πληροφορίες τους σε ένα έτοιμο φύλλο εργασίας.
Σε αυτό το φύλλο εργασίας θα πρέπει να εισάγετε επιγραμματικά, με μερικές λέξεις, λίγα λόγια για εσάς μέσα στα πλαίσια. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια αυτών, γράψτε 2-3 παραγράφους για τον εαυτό σας και περιγράψτε τον. Στο τέλος, πατήστε το finish και στείλτε την απάντηση στο email μου. Δώστε τα στοιχεία σας και το email μου και πατήστε αποστολή για να δω τις απαντήσεις σας